Szydełkowanie, robótki ręczne blog



Wydziergany w | Poradniki Wideo

Nauka szydełkowania ściegiem siatkowym (technika filet)

Uwielbiam szydełkować ściegiem siatkowym – jest banalnie prosty i jedyne czego trzeba – to trochę czasu, cierpliwości i uwagi, a efekty pracy są powalające :) ! Robiłam już obrusy tym ściegiem, firanki, serwetki, poduszki … wszytko wychodzi pięknie. Pamiętajmy jedynie, że wzór naszej robótki nie będzie wyraźny, jeżeli zastosujemy melanżowy kordonek – jeżeli zaś będziemy szydełkować samą siatkę, albo same słupki, bądź nasz wzór to szachownica, paski itd., wtedy melanż jest jak najbardziej na miejscu. Do skomplikowanych wzorów typu kwiaty, postacie, ornamenty – polecam zdecydowanie gładki kordonek.

Jeżeli ktoś z Was nie zna jeszcze techniki szydełkowania filetem, bądź ma kłopoty z dodawaniem kratek w kolejnych rzędach, zapraszam do obejrzenia pierwszych filmików z całej serii o ściegu siatkowym. Dzisiaj podstawowe informacje o filecie, oraz dodawanie pustego i pełnego okienka na początku następnego rzędu.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (11 votes cast)
ściegiem siatkowym (technika filet), 5.0 out of 5 based on 11 ratings

Tak szukano tego wpisu:

  • jak zrobic kurę na szydelku
  • jak zrobic kurke na szydelku
  • wzór siatkowy na szydełku
  • jak zrobic skarpetki na szydelku
  • ściegi szydełkowe krok po kroku
  • scieg siatkowy na szydełku
  • wzory siatkowe na szydełko
  • ściegi ręczne wzory

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos, i został ostatnio zaktualizowany przez  Lukasz 1 rok, 6 miesiące temu.

Musisz być zalogowany aby odpowiedzieć na ten temat.
zaloguj się lub zarejestruj się

Newsletter

Zaloguj się facebookiem

Szydełkowe reklamy

Logowanie

Zaloguj się, aby mieć kontakt z innymi w Szydełkowanie, robótki ręczne blog:


Lista użytkowników

Dodaj do ulubionych

Szydełkowy Facebook

crochet.pl pomaga :

tęczowy parasol
  • RSS
  • Newsletter
  • Facebook
  • Google+
  • YouTube